La Colegiul Național „Roman Vodă“ din Roman a avut loc, în perioada 20-21 februarie 2011, Simpozionul național „Managementul problemelor de comportament în mediul școlar“, ediția a II-a. Manifestarea a fost organizată de Colegiul Național „Roman Vodă“, în colaborare cu Seminarul Teologic Liceal Ortodox „Sfântul Gheorghe“ din Roman.
După cum ne-a relatat pr. Constantin Gherasim, inspector în probleme de tineret și mass-media al Arhiepiscopiei Romanului și Bacăului, la această ediție, desfășurată sub coordonarea prof. Maria Lozincă de la Colegiul Național „Roman Vodă“, au participat peste 70 de profesori și preoți din județele Neamț, Suceava, Iași, Bacău, Tulcea, Dolj, Gorj și Botoșani. Simpozionul și-a propus să abordeze o temă de strictă actualitate din spațiul școlii: managementul eficient al activității educaționale concrete, cu accent pe disciplinarea pozitivă a copilului/ adolescentului, în scopul identificării și adoptării strategiilor adecvate de prevenire a problemelor de comportament în mediul școlar.
„Managementul educațional poate fi considerat o activitate dificilă, poziționată între științele educației și artă. Demersul nostru pledează, o dată în plus, pentru implicarea tuturor agenților de socializare (familie, școală și comunitate) mai degrabă în procesul de prevenție, decât în cel de remediere a unei probleme de comportament. Intenția noastră este de a conștientiza lumea școlii, într-o altă formă, asupra faptului că managementul educațional trebuie făcut profesionist, de oameni care stăpânesc arta managerială a colectivelor de elevi, de oameni echilibrați care iubesc cu adevărat copiii și educația“, a declarat prof. Maria Lozincă.
După cum ne-a relatat pr. Constantin Gherasim, inspector în probleme de tineret și mass-media al Arhiepiscopiei Romanului și Bacăului, la această ediție, desfășurată sub coordonarea prof. Maria Lozincă de la Colegiul Național „Roman Vodă“, au participat peste 70 de profesori și preoți din județele Neamț, Suceava, Iași, Bacău, Tulcea, Dolj, Gorj și Botoșani. Simpozionul și-a propus să abordeze o temă de strictă actualitate din spațiul școlii: managementul eficient al activității educaționale concrete, cu accent pe disciplinarea pozitivă a copilului/ adolescentului, în scopul identificării și adoptării strategiilor adecvate de prevenire a problemelor de comportament în mediul școlar.
„Managementul educațional poate fi considerat o activitate dificilă, poziționată între științele educației și artă. Demersul nostru pledează, o dată în plus, pentru implicarea tuturor agenților de socializare (familie, școală și comunitate) mai degrabă în procesul de prevenție, decât în cel de remediere a unei probleme de comportament. Intenția noastră este de a conștientiza lumea școlii, într-o altă formă, asupra faptului că managementul educațional trebuie făcut profesionist, de oameni care stăpânesc arta managerială a colectivelor de elevi, de oameni echilibrați care iubesc cu adevărat copiii și educația“, a declarat prof. Maria Lozincă.
Doxologia
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu