Inspectoratul Şcolar Judeţean Iaşi, în parteneriat cu British Council România, a organizat pe 10 şi 11 februarie la Colegiul Naţional din Iaşi Conferinţa internaţională 'Strategii educaţionale de succes, informează „Ziarul Lumina”, Ediţia de Moldova. Abordări internaţionale: Scoţia, Statele Unite ale Americii şi Finlanda'.
În deschidere, pr. lect. dr. Dan Sandu de la Facultatea de Teologie Ortodoxă 'Dumitru Stăniloae' a Universităţii 'Al. I. Cuza' din Iaşi a transmis mesajul de binecuvântare al Înalt Preasfinţitului Părinte Teofan, Mitropolitul Moldovei şi Bucovinei, ca delegat al acestuia, în care a evidenţiat importanţa întâlnirii şi a temelor abordate.
'Educaţia îşi propune desăvârşirea personalităţii umane. Aceasta însă nu se poate realiza decât printr-o continuă (auto)formare a celui educat, dar şi a celui care educă. Nu suntem depozitarii cunoaşterii absolute şi, de aceea, în virtutea acestei paradigme, profesorul/mentorul, format el însuşi pentru a forma, trebuie să fie într-o permanentă evoluţie profesională. Formarea profesională continuă este, mai apoi, şi acumulare şi restructurare-reorganizare a conţinuturilor şi învăţare şi dezvăţare. Este absolut necesară, ea completând formarea iniţială şi resemnificând-o, acolo unde este cazul', a spus lect. dr. Bogdan Neculau de la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei a Universităţii 'Al. I. Cuza' (UAIC) din Iaşi şi inspector management educaţional al Inspectoratului Şcolar Judeţean Iaşi.
În deschidere, pr. lect. dr. Dan Sandu de la Facultatea de Teologie Ortodoxă 'Dumitru Stăniloae' a Universităţii 'Al. I. Cuza' din Iaşi a transmis mesajul de binecuvântare al Înalt Preasfinţitului Părinte Teofan, Mitropolitul Moldovei şi Bucovinei, ca delegat al acestuia, în care a evidenţiat importanţa întâlnirii şi a temelor abordate.
'Educaţia îşi propune desăvârşirea personalităţii umane. Aceasta însă nu se poate realiza decât printr-o continuă (auto)formare a celui educat, dar şi a celui care educă. Nu suntem depozitarii cunoaşterii absolute şi, de aceea, în virtutea acestei paradigme, profesorul/mentorul, format el însuşi pentru a forma, trebuie să fie într-o permanentă evoluţie profesională. Formarea profesională continuă este, mai apoi, şi acumulare şi restructurare-reorganizare a conţinuturilor şi învăţare şi dezvăţare. Este absolut necesară, ea completând formarea iniţială şi resemnificând-o, acolo unde este cazul', a spus lect. dr. Bogdan Neculau de la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei a Universităţii 'Al. I. Cuza' (UAIC) din Iaşi şi inspector management educaţional al Inspectoratului Şcolar Judeţean Iaşi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu